spacer spacer  
 
   
MKH Mystery shoppers

MKH Mystery Shoppers kent een goede reputatie op onderzoeksgebied, gebaseerd op jarenlange ervaring en goede referenties. Mystery shopping en mystery guest onderzoek zitten in de genen van de directeuren en de liefde voor het vak wordt dan ook zo goed als mogelijk overgebracht op de medewerkers en de mystery shoppers. Korte communicatielijnen en een persoonlijke en betrokken houding zijn kenmerkend in de dienstverlening richting de opdrachtgever.

MKH Mystery Shoppers verricht sinds 2001 onderzoek in diverse branches en sectoren. Ons bureau heeft een landelijk dekkend bestand van meer dan 4000 mystery shoppers. Onze mystery shoppers zijn zorgvuldig geselecteerd, ze worden individueel geïnstrueerd en gecoacht en zijn gebonden aan een geheimhoudingsverklaring.

Wij observeren uw bedrijf met zowel een wetenschappelijk-, psychologisch als een adviserend- oog, met de focus op het verbeteren van de klantervaringen. Vanwege onze nauwe band met de Erasmus Universiteit en de goede contacten met onze collega's in de Verenigde Staten worden onze onderzoeksmethoden voortdurend geëvalueerd en aangescherpt. Door onze brede branche-ervaringen leveren wij u onderzoek op maat.

Wij presenteren u een uitgebreide en onderbouwde rapportage en geven aanbevelingen om een situatie te veranderen of te verbeteren. Als vervolgtraject verzorgen wij coachingsessies en/of organiseren een evenement of compettitie en betrekken eventueel ook derden hierbij.

96% van alle ontevreden klanten van goederen met een relatief lage prijs vertelt de leverancier niet over hun ontevredenheid. 63% zal nooit meer iets af gaan nemen
45% van de klanten die een probleem ervaren met een relatief lage-kosten service, klagen niet. 45% van hen zal nooit meer terugkomen
27% van de klanten van de dure producten zullen niet klagen, echter 41% zal nooit meer terugkomen
37% van de ontevreden klanten van een ervaringsservice klaagt niet, 50% van deze ontevreden klanten komt niet meer terug



WIJ KENMERKEN ONS DOOR:

persoonlijk en betrokken te zijn in relatie tot de opdrachtgever;

bullet een flexibel en uitgebreid onderzoeksprogramma;

bullet maatwerk te leveren;

bullet de kwaliteit in methode en onderzoeksteam;

bullet korte lijnen en directe communicatie;

bullet professioneel ondersteuning te bieden;

bullet betrouwbaar en deskundig te zijn;

bullet onderscheidend in het proces.
            © 2015 MKH Mystery Shoppers