spacer spacer  
 
   
Bouwen aan een klantgerichte organisatiecultuur & Verkooppromotie

Naast een controle op de dienstverlening en beoordeling van medewerkers en trainingsprogramma's, is het stimuleren van bepaald gedrag een regelmatig terugkerend doel van mystery shopping onderzoek. Hierbij zijn de interne communicatie van het onderzoek en het creëren van betrokkenheid en enthousiasme binnen de organisatie cruciaal. Pas dan kunt u een werkelijk klantgerichte bedrijfscultuur bouwen middels mystery shopping onderzoek.

Motivatie: Competitie elementen en evenementen
Om het onderzoek tot leven te brengen onder uw medewerkers organiseren wij bijvoorbeeld een onderlinge competitie, zetten wij een promotiecampagne op, reiken wij prijzen uit, organiseren wij een evenement rondom de presentatie van de resultaten, of initiëren wij media-aandacht voor het onderzoek.

Zodoende maken wij de mystery shopper of mystery guest een integraal onderdeel van uw organisatie en enthousiasmeren wij samen met u alle lagen binnen de organisatie voor het mystery shopping onderzoek. Immers wanneer medewerkers er enthousiast over zijn, ontstaan er grote kansen een werkelijk klantgerichte organisatiecultuur te creëren.

Communicatie
Wij spelen graag een rol bij de communicatie van het mystery shopping onderzoek en voorzien u graag van mogelijkheden. Middels het mystery shopping onderzoek communiceert u aan medewerkers wat het gewenste gedrag is. Dit maakt de communicatie rondom het onderzoek – de doelen die u hiermee beoogd en de onderzoeksopzet – cruciaal. Maar ook de communicatie van de onderzoeksresultaten en van de opvolging die u hierop onderneemt moet helder en positief zijn.

Promotiecampagnes
Het mystery shopping of mystery guest onderzoek kan ook de vorm aannemen van een commerciële promotiecampagne om uw verkoop te stimuleren. Dit kan bijvoorbeeld een verkooppromotie zijn onder uw dealers, verkooppunten of franchisenemers. Een dergelijke promotiecampagne kan velerlei vormen aannemen, zoals een bezoek waarbij na afloop een prijs of certificaat wordt uitgereikt als de verkoper juist heeft gehandeld of het ter plekke invullen van een scorecard. We nemen een foto van een winnende verkoper die u weer kunt gebruiken in uw nieuwsbrief om zodoende de promotiecampagne verder kracht bij te zetten. Twijfelt u niet en neemt u contact met ons op om de mogelijkheden voor uw organisatie te bespreken.




contactgegevens

MKH Mystery Shoppers
Postbus 141
3840 AC Harderwijk

Telefoon   085 111 9521
E-mail        info@mysteryshoppers.nl



            © 2015 MKH Mystery Shoppers